Ποια δομή θεωρείτε κατάλληλη για το ΚΟΜΙΞ;

Ποιο είναι το κατάλληλο στήσιμο ενός περιοδικού σαν το ΚΟΜΙΞ;

Το να στήσεις ένα περιοδικό δεν είναι εύκολο. Απαιτεί να έχει μια δομή όσον αφορά τις σελίδες, τις ιστορίες, τα εξώφυλλα κλπ.

Η κατάλληλη δομή

Το σημαντικό είναι να ξέρουμε από την αρχή τι είδος περιοδικού έχουμε. Όταν μιλάμε για το ΚΟΜΙΞ δηλαδή ένα περιοδικό κόμικς που πέρα από τις ιστορίες εστιάζει και σε άλλα πράγματα όπως άρθρα, συνεντεύξεις και μηνύματα οφείλεις να το κάνεις να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις καιν μην έχει μόνο ξερές ιστορίες. Αλλά πλούσιο υλικό για τους δημιουργούς τον ιστοριών, ώστε να μάθουμε κάτι παραπάνω. Όσο για τις ιστορίες καλό θα είναι ο αριθμός τους να μην είναι πολύ μεγάλος και να μην είναι οι περισσότερες δεκασέλιδες. Η δεκασέλιδη παίζει το ρόλο ως ιστορία για να γεμίσει το τεύχος. Εάν έχουμε 3-4 τέτοιες τότε πάει… Στα πρώτα τεύχη είχαμε δομή όπου έμπαινε μια με πολύ μεγάλη ιστορία και μια δεκασέλιδη ή δυο μεγάλες και μια ή δυο δεκασέλιδες. Όσον αφορά τον αριθμό νομίζω 4-5 ιστορίες ανά τεύχος είναι το κατάλληλο με την κύρια να ξεχωρίζει και έτσι το περιοδικό να έχει τη δική του ταυτότητα.

Τι αξίζει όμως περισσότερο όταν μιλάμε για ιστορίες; Η ποικιλία, θα απαντήσω. Όσο υπάρχει τόσο δεν βαριέται κάποιος και ο κόσμος μαθαίνει όλο και περισσότερους δημιουργούς. Με αυτόν τον τρόπο δεν στενεύει το περιθώριο για τις ιστορίες που θα μπαίνουν. Αυτή τη στενότητα την είδαμε πολύ αισθητά στο ΚΟΜΙΞ από το τεύχος 19 και μετά.

Ιστορίες που μπήκαν στο Μίκυ Μάους ενώ θα έπρεπε να είναι αλλού…

Λοιπόν… Το Μίκυ Μάους το θεωρώ ένα πολύ καλό περιοδικό ΑΛΛΑ το κατάλληλο περιοδικό με τις αναλύσεις, τις συνεντεύξεις και γενικά το πιο ψαγμένο υλικό είναι το ΚΟΜΙΞ. Ιστορίες όπως το Μόμπυ Ντικ και ο Σκοτεινός Κόσμος που διαβάσαμε στο τεύχη 1 και 3 του νέου ΚΟΜΙΞ αντίστοιχα ήταν εκεί που έπρεπε. Όμως ιστορίες όποω η ιστορία παρωδία του Μοττούρα Στο Δρόμο μπήκαν στο Μίκυ Μάους ενώ κατά τη γνώμη θα έπρεπε να είχαν μια πιο περίοπτη θέση. Παρακάτω βλέπετε πως πιστεύω θα ήταν το εξώφυλλο της συγκεκριμένης ιστορίας εάν έμπαινε στο ΚΟΜΙΞ έβαλα 2 επιλογές, θα ήταν ή το ένα ή το άλλο):

Θα λέγαμε τότε για μια τευχάρα όπου θα είχε και άρθρα και όμορφο και 2 μόνο δεκασέλιδες που θα συμπλήρωναν το τεύχος. Τι άλλο θα ήθελε κάποιος; Μια πολύ καλή ιστορία και 2 ακόμα για συμπλήρωμα. Δεν θα κούραζε και θα ήταν και πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Αυτό το πράγμα έγινε στα πρώτα τεύχη της Νέας Περιόδου και για αυτό δεν κούρασαν.

Γιατί αξίζουν οι νέοι δημιουργοί;

Αξίζουν γιατί είναι κάτι φρέσκο. Νέα ταλέντα, τα οποία κάποτε θα γίνουν κλασσικοί όπως συνέβη και με την περίπτωση του Ρόσα. Δημιουργοί όπως ο Κάστυ, ο Μοττούρα, ο Παστροβίκιο έχουν να δώσουν πολλά ακόμα. Οι καλύτερες τους ιστορίες θα πρέπει να έχουν θέση στο περιοδικό αλλά και να μαθαίνουμε πιο πολλά για αυτούς μέσα από αυτό. Ήδη στα τεύχη 1 με 17 μπήκαν ιστορίες αυτών. Καλό θα ήταν να συνέχιζαν και να τις επαναφέρει στο μέλλον ο editor. Πως θα μάθει ο κόσμος τους νέους εάν δεν τους γνωρίσει καλά μέσα από το περιοδικό;

Ψηφοφορία

Σε προηγούμενο άρθρο είχα την παρακάτω ψηφοφορία. Την βάζω και εδώ ώστε μήπως ψηφίσουν περισσότερα άτομα.

Απάντηση